Obserwatorzy

środa, 16 lipca 2014

:)

witam wszystkich po dluuugiej przerwie:) duzo i nieduzo sie u mnie dzialo, jednak ostatnie miesiace ciazy przyniosly jedynie lenistwo i totalna niemoc, ale teraz juz wiem przed czym:P 19.05.2014 na swiat przyszedl Adas i od tej chwili juz sie nudze hihi, maly jest dosyc charakterny i pokazuje co potrafi:) jak Hania byla w miare spokojna tak Adas pokazuje mi wszystkie strony macierzynstwa ktore tylko znalam z opowiadan:) czyli kolki, placze,ulewanie, kolki, placze, ulewanie i tak w kolko...ale to niby tylko do 3 miesiaca tak trwa wiec zostal tylko miesiac:)

niczym Was nie zaskocze niestety bo czasu malo, ale zrobilam ostatnio 2 bransoletki na lato w sam raz:)




a to moje dzieciaczki:)


2 komentarze:

  1. super dzieciaczki gratuluje narodzin Adasia a bransoletki piekne letnie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bransoletki :)
    Mój Adaś styczniowy, ale też jestem zbyt zajęta by znaleźć więcej czasu na dłubanki ;)

    OdpowiedzUsuń